خانه وبلاگ USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات پورت USB-دیتالاگر دما رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاکر دما مجهز به پورت USB که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پورت USB-دیتالاگر دما رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاکر دما مجهز به پورت USB خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پورت USB-دیتالاگر دما رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاکر دما مجهز به پورت USB با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی پورت USB-دیتالاگر دما رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاکر دما مجهز به پورت USB توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

دیتالاگر دستگاهی است که از آن برای جمع‌آوری اطلاعات به صورت 24 ساعته و در رابطه با یک پارامتر مشخص استفاده می‌کنند. این وسیله معمولا پس از فعال‌سازی بدون مراقبت رها شده و سپس در دوره دیده‌بانی داده های آن اندازه گیری خواهد شد. به این ترتیب می توان از آن برای به دست آوردن دیدی جامع و دقیق نسبت به اتفاقات پیرامون نظیر تغییرات دمایی یا رطوبت استفاده نمود.

دیتالاگر چیست؟

دیتالاگر نوعی ثبت کننده داده است که داده های اندازه گیری شده توسط خود یا حسگرهای خارجی را در طول زمان ذخیره می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد کوچک و قابل حملی بوده و اغلب در آزمایشگاه‌ها جهت تست و اندازه گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیتالاگر یا داده بَردار معمولا دارای یک حسگر بوده و داده های پارامتر مورد نظر را به طور مرتب اندازه گیری نموده و در حافظه داخلی خود ذخیره می‌کند. برخی از این ثبت کننده ها مجهز به نمایشگری جهت مشاهده اطلاعات ذخیره شده هستند و برخی دیگر را باید از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل نمود. سپس به کمک نرم افزار مخصوص داده های آن را بررسی و پردازش کرد.

دیتالاگر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

دیتالاگرها به طور معمول از سه بخش مجزا به نام‌های سخت افزار، نرم افزار و کابل رابط تشکیل می‌شوند. سخت افزار موظف است سیگنال های مورد نظر را تبدیل به داده های دیجیتالی نموده و آن ها را در اختیار نرم افزار بگذارد. این بخش شامل سنسورها، مدارات بهبود سیگنال از جمله تقویت کننده ها و کاهنده های نویز، مدارات مبدل آنالوگ به دیجیتال و در نهایت کارت حافظه یا رایانه می‌باشد. نرم افزار ثبت کننده نیز کار جمع آوری، آنالیز و نمایش داده ها را انجام می دهد. کابل دیتا لاگر هم جهت برقراری ارتباط میان دستگاه و کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از این طریق داده های ذخیره شده به کامپیوتر منتقل شوند.

نرم افزار دیتالاگر چیست؟

یک دستگاه دیتالاگر برای ارائه داده های ذخیره شده و تجزیه و تحلیل آن‌ها، نیاز به نرم افزار اختصاصی دارد. نحوه پیکربندی و اتصال دستگاه ثبت کننده داده بستگی به نوع نرم افزار و برنامه آن داشته و بر این اساس باید سنسورها نمونه برداری را آغاز کنند. پس از این که Data Logger در محل مورد نظر استقرار یافت، شروع به ضبط و ذخیره داده ها می‌کند. سپس با پایان یافتن دوره نظارت، مجددا رکوردر به نرم افزار مربوطه وصل شده و نمودارها و داده ها را در اختیار کاربر می‌گذارد.

یک دیتالاگر چه خصوصیاتی دارد؟

اگر قصد خریداری یک دیتالاگر را دارید، باید پارامترهای زیر را در نظر داشته و از کیفیت محصول اطمینان پیدا کنید:

1- سیگنال ورودی: سیگنال ورودی در دیتالاگر مبحث مهمی است که پیش از خرید باید نسبت به آن اطلاع به دست آورید. زیرا برخی از این دستگاه ها تنها نوع خاصی از ورودی را پشتیبانی نموده و برخی دیگر قادر به دریافت سیگنال های مختلف هستند. این سیگنال ها می توانند طیف وسیعی از جمله ترموکوپل، صدا، pH، ولتاژ برق، شتاب، فشار بار، فرکانس، رطوبت، فشار و … را شامل شوند. نوع هر داده بردار بسته به نوع سیگنال ورودی تغییر خواهد کرد.

2- تعداد ورودی ها: دیتالاگرها دارای مدل های تک کانال و چند کانال هستند. تعداد این کانال ها نشان دهنده تعداد سنسورها و مبدل هایی است که به طور همزمان قابلیت اتصال به دستگاه را دارند.

3- نوع سنسورهای پشتیبانی کننده: نوع سنسورهای پشتیبانی کننده توسط دیتالاگر مبحث دیگری است که در زمان خرید باید مد نظر داشته باشید. زیرا هر داده بردار قادر به پشتیبانی از سنسورها و مبدل های خاص و مشخصی است.

4- سرعت / حافظه: تعداد دفعاتی که یک دستگاه دیتالاگر داده های هر حسگر را خوانده و آن‌ها را کامپیوتر یا حافظه منتقل می‌کند، فرکانس نمونه برداری نامیده می‌شود. این فرکانس در مقایسه با زمان واقعی سیستم ثبت داده ها، بسیار کم بوده و دلیل آن وابستگی دستگاه به داده هایی که در حافظه داخلی ذخیره می‌شوند. هر چقدر که این داده ها بیشتر باشد، میزان حافظه مورد نیاز هم بیشتر خواهد شد. در نتیجه هنگام خرید یک داده بردار، نرخ نمونه برداری و میزان نمونه ها بسیار مهم است.

5- مدت زمان ثبت اطلاعات: گاهی در یک پروژه نیاز به ثبت اطلاعات و داده ها برای مدت زمان طولانی وجود دارد. در چنین شرایطی باید سیستم Data Logger مجهز به رسانه های ذخیره سازی در حجم بالا و مصرف انرژی بسیار کم باشد.

داده بردار چه کاربردهایی دارد؟

از جمله کاربردهای داده بردار می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1) ذخیره داده های حاصل از اندازه گیری پارامترهای هواشناسی از جمله سرعت و جهت باد، دما، رطوبت نسبی و میزان تشعشعات خورشیدی در ایستگاه هواشناسی بدون مراقبت / 2) ذخیره داده های سطح، عمق، جریان، PH و رسانایی آب در ایستگاه‌های بدون مراقبت / 3) ذخیره اتوماتیک میزان رطوبت خاک / 4) ذخیره خودگار سطح فشار گاز / 5) اندازه گیری ترافیک جاده / 6) اندازه گیری و ثبت پارامترهایی نظیر دما، رطوبت و … در رابطه با مواد فسادپذیر در زمان انتقال / 7) پایش فرآیند نگهداری و عیب یابی کاربردها / 8) پایش سطح مخازن / 9) مانیتورینگ محیط زیست / 10) بررسی و تست خودروها / 11) پایش شرایط رله در زمان سیگنال دهی راه آهن / 12) ثبت داده های متغیر دما و فشار در مسیر خط لوله های گاز و بنزین و … / 13) ذخیره سازی نمودار بارگذاری الکتریکی جهت مدیریت مصرف انرژی

 

USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات پورت USB-دیتالاگر دما رطوبت-دیتالاگر دما و رطوبت-دیتالاکر دما مجهز به پورت USB پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از USB دیتالاگر دما و رطوبت مجهز به پورت را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟